איך לבחור סוכת אבלים ולהתמודד בקלות עם סידורי השבעה?

אובדן של אדם קרוב הוא משהו קריטי עבור המשפחה. מעבר לאובדן, המשפחה מתעסקת עם סידורי הקבורה והשבעה. כחלק מארגון השבעה רבים חושבים כיצד למקם את כל המנחמים במקום אחד. לכן השכרת סוכת אבלים זהו פתרון עבור כולם.

כיום בשוק קיימות המון חברות המתחמות בהשכרת אוהלים וכמעט לכולם מגוון רחב של חבילות הכוללות את כל הציוד הדרוש לשבעה.

לרוב, השכרת אוהלים תכלול שולחנות וכסאות פלסטיק \ עץ להשכרה, מזרונים, מי חם, תאורה וציוד הגברה לדרשת הרב במהלך השבעה, ציוד חימום \ קירור בהתאם למזג האוויר, כמובן שיש לקחת בחשבון את גודל המקום, כמות האנשים והאם יש לנו אפשרות למקם את האוהל במקום נגיש גם לאנשים עם מוגבלויות פיזיות. כמו כן המחיר בדרך כלל משתנה בהתאם לגודל האוהל והציוד הנדרש, וכן למורכבות שבה האיש הטכני נאלץ להתמודד כגון אזורים מורכבים להתקנת האוהל הדורשים קדיחה דרך בטון ברצפה על מנת לקבע את האוהל שעומד לעמוד למשך פרק זמן לא קטן.

השכרת אוהלים במרכז מה חשוב לבדוק ?

לפני שאתם ניגשים ומחפשים חברה המבצעת השכרת אוהלי אבלים מומלץ לבצע סקר שוק במספר חברות ולקבל הצעת מחיר. מומלץ להיעזר במכר או בן משפחה מכיוון שלאבלים אין זמן או כוחות להתעסקות זו. חשוב להשכיר מחברה המתמחה לכך ושברשותה מגוון רב של אוהלים. איכות האוהל הוא בעל חשיבות גבוהה, האוהל צריך להיות אטום למים ובעת הקמת האוהל יש להתחשב בתנאי השטח האם מדובר בשטח אדמה או ברצפת בטון הדורשת לבצע קדיחה, תנאי מזג האוויר כגון רוחות וגשמים, כיווני הרוח וזוויות שונות, זאת כדי למנוע אי נוחות למבקרים שמגיעים מידי יום.

איך לבחור סוכת אבלים?

השכרת אוהלים כמה זה עולה ?

מחירי השכרת אוהלים באזור המרכז משתנים ממקום למקום בהתאם לגודל האוהל ומקום הקמת האוהל אותו תצטרכו להשכיר, זמן ההשכרה והציוד הנלווה אותו תרצו להוסיף.

לרוב המחירים נעים בין 1,000-2,500 ₪ לכל התקופה עם הציוד הנלווה.

כמובן שתוכלו תמיד להוסיף ציוד נוסף.

שירותי השכרת אוהלים במרכז

כדי להקל על היושבים באוהל והמבקרים המגיעים לניחום האבלים יש להצטייד במיזוג או בחימום בהתאם לעונות השנה. בימי הקיץ מומלץ לשים באוהל מזגנים \ מצננים להשכרה ובימי החורף תנורי אינפרא ומחצלות על הרצפה.

איזה עוד ציוד ניתן להשכיר באוהל ?

  • מקררים
  • מחצלות
  • מי חם
  • כסאות נמוכים
  • כיפות
  • סידורים

יש להיזהר ממחירים נמוכים מידי שכן איכות האוהל חשובה לא פחות מהמחיר. לא תרצו במהלך השבעה כאשר אתם נמצאים בתקופה קריטית חדירת מים רק בגלל שלא בדקתם מול מי אתם עובדים והאם יש חוות דעת שליליות.

איש השכרת האוהלים שמגיע אליכם להתקנה צריך להיות אדיב וסבלני ושייתן לכם מענה מקצועי ונעים לכל שאלה, כך תוכלו לקבל ביחד את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר היכן להתקין את האוהל.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.