תכנון אירוע הוא אחד הדברים המאתגרים והחשובים, אנחנו רוצים שהכול יהיה מושלם, שהאורחים יהיו מרוצים ושהכול יתקתק כמו שעון.

אם אתם מתכננים חתונה והחלטתם ללכת על אירוע קונספט בטבע, כל שאתם צריכים כדי לתחום את המקום הוא להשכיר אוהל. האורחים נהנים מחיק הטבע והכול נראה כ"כ מושלם!

כיום ניתן לראות בהמון אירועים אוהלים להשכרה במגוון גדלים וסוגים שונים, האוהלים משמשים לאירועים רבים נוספים כגון- בר/בת מצווה, כנסים והרצאות ימי גיבוש ועוד…

מה היתרונות בהשכרת אוהלים לחתונה?

האוהל להשכרה מתאים לאירועים בכל ימות השנה, יוצר אוירה נעימה ואינטימית הרחק מכולם.

בתוך האוהל אפשר לשים תאורה, הגברה להשמעת המוזיקה, פתרונות חימום או קירור בהתאם לימות השנה, במקרה והאוהל ממוקם באזור בו אין חשמל כמו למשל בטבע יש לדאוג לגנרטור להשכרה שעליו יחברו את הציוד המצריך חשמל. כמובן שהגנרטור צריך להיות מותאם בהספק הוואט שלו לכמות הציוד.

מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים אוהל לחתונה?

האירוע מצריך תכנון קפדני ורב, ולכן לפני שאתם נגשים לבחור את האוהל הנכון עבורכם חשוב להתמקד במס' דברים חשובים:

  • כמות המוזמנים לאירוע
  • סגנון הקהל אותו אתם מזמינים
  • המקום אותו תרצו לשים את האוהל- האם מדובר בשטח פתוח / שטח בנוי
  • מרחב- האם קיים מספיק מקום כדי למקם את האוהל
  • גודל האוהל- חשוב לוודא שהאוהל יספיק גם לציוד אותו תרצו לשים באוהל כגון- שולחנות, כיסאות, פינות ישיבה, ולדאוג שיישאר גם מקום לרחבת הריקודים.

אחרי שבדקתם את כל הדברים החשובים כל שנותר לכם הוא לברר במספר חברות שונות המשכירות אוהלים על בסיס השכרה יומית על סוגי האוהלים השונים והמחיר.

ערכו סקר שוק מקיף ונסו לקבל המלצות מלקוחות אשר השתמשו בשירותיה של אותה חברה.

האוהל חייב להיות מתוחזק היטב מבחינת הניקיון שלו במיוחד שמדובר באירוע שהכול חייב להיות בו מאוד אסטטי.

בנוסף לכך האוהל חייב להיות בנוי היטב אתם לא רוצים שהאוהל יקרוס במהלך האירוע ושהכול ייהרס לכם. הפרופילים של אוהל צריכים להיות עבים, האוהל יכול להיות עם חלונות או בקירוי חלקי, אם האירוע מתקיים בימי החורף הקרים ויש חשש לגשם בדקו שהאוהל מגיע אטום ונגד נזקי מים.

השכרת אוהלים לחתונה

למה חשוב לשלב מיזוג אוויר כשמבצעים השכרת אוהלים?

אם מדובר בימי הקיץ החמים לא תרצו האורחים יזיעו במהלך האירוע אחרי שהגיעו מסודרים ולבושים יפה לחתונה, ובטח שלא תרצו שהאירוע יסתיים מוקדם ממה שציפיתם.

לכן בימים אלו חשוב לדאוג למצננים להשכרה / מערפלי מים / מאווררים להשכרה אותם ניתן לשים בצידי פינות אוהל ובכניסה למתחם, האוויר הקר יצנן את האורחים וכך יהיה לכולם הרבה יותר נעים, תוכלו לראות את האורחים נהנים ומשתוללים ברחבת הריקודים.

אם האירוע מתקיים בימי החורף הקרים תדאגו לתנורי חימום, מדובר בתנורי אינפרא אדום אותם ניתן לתלות מעל האוהל. התנור יחמם את האורחים וכולם ייהנו מאווירה חמימה .

ניתן גם להשתמש בפטריות חימום על בלוני גז או פטריות חימום המחוברות לחשמל, אותם לא ניתן לתלות אלא להניח בתוך האוהל בצדדים במס מקומות שונים .

התחברות

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.